KudoZ home » English to Dutch » Other

There is only one of you

Dutch translation: zoals jij is er maar één


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:There is only one of you
Dutch translation:zoals jij is er maar één
Entered by: Adela Van Gils

21:40 Jan 15, 2004
English to Dutch translations [PRO]
English term or phrase: There is only one of you
De zin die erop volgt is Je bent uniek.
Adela Van Gils
Netherlands
zoals jij is er maar één
Explanation:
Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Er is niemand zoals jijAnke Schwarz
4zoals jij is er maar éénSerge L
3Er is niemand (zo)als jij
Henk Peelen


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Er is niemand (zo)als jij


Explanation:
zoiemand als jij vind(en) ik (we) nooit meer
zoals jij bent, is er geen tweede
niemand is gelijk aan jou
je bent onovertroffen


Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zoals jij is er maar één


Explanation:
Succes,

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 392
Grading comment
Bedankt.

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Er is niemand zoals jij


Explanation:
Dat is het toch gewoon?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-15 21:57:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, Henk, dat had jij al geschreven. Helemaal mee eens. Niks meer aan doen.

Anke Schwarz
Netherlands
PRO pts in pair: 4