KudoZ home » English to Dutch » Other

moving their needs etc.

Dutch translation: de programmatuur aanpassen aan de behoeften en de eisen van ...


10:35 Dec 2, 2004
English to Dutch translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: moving their needs etc.
qqq continues to work with the European markets *moving their software to accommodate the needs and requirements* of this unique and emerging destination.

Thank you
lisa
Dutch translation:de programmatuur aanpassen aan de behoeften en de eisen van ...
Explanation:
"Moving" slaat zeker niet op "needs", maar ook bij "software" staat het vreemd.

Ik neem aan dat het gaat om de aanpassing van programmatuur om tegemoet te komen aan de behoeften en eisen van ...
Selected response from:

hirselina
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5de programmatuur aanpassen aan de behoeften en de eisen van ...hirselina
3 +1..verkopen hun software..Guus van Osch


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
de programmatuur aanpassen aan de behoeften en de eisen van ...


Explanation:
"Moving" slaat zeker niet op "needs", maar ook bij "software" staat het vreemd.

Ik neem aan dat het gaat om de aanpassing van programmatuur om tegemoet te komen aan de behoeften en eisen van ...

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
27 mins

agree  Iris70
1 hr

agree  Jan Willem van Dormolen: het meest waarschijnlijk
3 hrs

agree  seaMount: misschien slaat "moving" op die'" markets" ... brengen die markten de verdere ontwikkeling v.d. software op gang, waardoor/opdat de software tegemoet komt aan ....?
8 hrs

agree  Bianca Adriaensen
9 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
..verkopen hun software..


Explanation:
komt ook voor; context zal het moeten uitwijzen.


    Reference: http://www.websters-online-dictionary.org/definition/move
Guus van Osch
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: moving kan ook verkopen/op de markt brengen betekenen.
5 hrs