KudoZ home » English to Dutch » Petroleum Eng/Sci

power-robbing deposits

Dutch translation: vermogenvretende afzettingen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power-robbing deposits
Dutch translation:vermogenvretende afzettingen
Entered by: Laurens Landkroon

13:54 Mar 14, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci / brandstoffen
English term or phrase: power-robbing deposits
improve the performance of your engine by helping to remove #power-robbing deposits# ;
uit een beschrijving van een nieuwe brandstof voor auto's................
Laurens Landkroon
vermogenvretende afzettingen
Explanation:
Klinkt lekker bedreigend...
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
bedankt Harry! Ik heb jouw antwoord gekozen...........
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1vermogenvretende afzettingenHarry Borsje
3 +1bezinksel dat het vermogen aantast
vic voskuil
3prestatie-beperkende afzettingenJack den Haan


Discussion entries: 1





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
vermogenvretende afzettingen


Explanation:
Klinkt lekker bedreigend...


Harry Borsje
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 32
Grading comment
bedankt Harry! Ik heb jouw antwoord gekozen...........

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vic voskuil: och, met vreten erbij klinkt het stukken beter :)
2 mins

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bezinksel dat het vermogen aantast


Explanation:
of verminderd.

de Engelse volgorde lijkt mij hier niet zo lekker te lopen in het NL

vic voskuil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Cor Stephan van Eijden: maar verminderd dan wel met een T
1 hr
  -> hmm, zid wad in...

agree  Jan Willem van Dormolen
16 hrs
  -> dank je Jan Willem

8 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prestatie-beperkende afzettingen


Explanation:
Misschien ook nog een mogelijkheid. 'Power' kun je in deze context nl. best wat ruimer interpreteren...

Jack den Haan
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 17