KudoZ home » English to Dutch » Poetry & Literature

celebration of his passions

Dutch translation: ...is een ode aan zijn passies


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:celebration of his passions
Dutch translation:...is een ode aan zijn passies
Entered by: Evert DELOOF-SYS

16:28 Jul 2, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: celebration of his passions
het boek wat deze man schreef is á celebration of his passions
joeky janusch
Israel
...is een ode aan zijn passies
Explanation:
Het boek dat deze man schreef is een ode aan zijn passies.
Zou dit dus niet (te) letterlijk vertalen.

HTH
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Bedankt,zeker een mooie oplossing!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2...is een ode aan zijn passies
Evert DELOOF-SYS
4de beleving van zijn passie(s)Serge L


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
...is een ode aan zijn passies


Explanation:
Het boek dat deze man schreef is een ode aan zijn passies.
Zou dit dus niet (te) letterlijk vertalen.

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Bedankt,zeker een mooie oplossing!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elisabeth Ghysels
9 mins

agree  Marjon: Mooi
9 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de beleving van zijn passie(s)


Explanation:
zou een mogelijkheid kunnen zijn...

Eventueel ook "een eerbetoon aan zijn passie", afhankelijk van de context"

Succes,

Serge L.

Serge L