KudoZ home » English to Dutch » Religion

zie zin tussen " ... " a.u.b.

Dutch translation: Alles wat daarmee in tegenspraak is, is in strijd met de islam.


16:40 Oct 24, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Religion
English term or phrase: zie zin tussen " ... " a.u.b.
The prime value there, as we saw, is justice animated with mercy and respect for all persons. "Whatever contradicts that is not true to Islam."

uit Sacred Choices van Daniel C. Maguire
Kaat
Dutch translation:Alles wat daarmee in tegenspraak is, is in strijd met de islam.
Explanation:
Geen hoofdletter.
Selected response from:

Gerard de Noord
France
Grading comment
Hartelijk dank!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Alles wat daarmee in tegenspraak is, is in strijd met de islam.
Gerard de Noord
3alles wat daar tegenin gaat
Tina Vonhof


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zie zin tussen
alles wat daar tegenin gaat


Explanation:
is niet in overeenstemming met Islam.

Een mogelijkheid.

Tina Vonhof
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 7

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Whatever contradicts that is not true to Islam.
Alles wat daarmee in tegenspraak is, is in strijd met de islam.


Explanation:
Geen hoofdletter.

Gerard de Noord
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hartelijk dank!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: beslist beter.
1 hr