KudoZ home » English to Dutch » Religion

fun vendor

Dutch translation: stalletjes waar je eten en drinken en souvenirs kunt kopen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fun vendor
Dutch translation:stalletjes waar je eten en drinken en souvenirs kunt kopen

09:47 Jun 30, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Religion
English term or phrase: fun vendor
BeachFests combine lots of contemporary music, but add food and fun vendors
joeky janusch
Israel
stalletjes waar je eten en drinken en souvenirs kunt kopen
Explanation:
"food and fun vendor" is 1 begrip, het zijn stalletjes die niet alleen eten en drinken verkopen, maar ook dingen als vlaggetjes, t-shirts, sjaals, en andere souvenirs/memorabilia die gerelateerd zijn aan het evenement.
Selected response from:

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Grading comment
Bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1stalletjes waar je eten en drinken en souvenirs kunt kopen
Jacqueline van der Spek
4 +1strandventers/strandverkopers van eten en pret
Adela Van Gils
4pret verkopersmoya
2 +1snuisterijen tentjes/verkopers/kiosk
shineda


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pret verkopers


Explanation:
misschien?

moya
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
snuisterijen tentjes/verkopers/kiosk


Explanation:
**

shineda
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: snuisterijenverkopers (aan elkaar geschreven)
23 hrs
  -> dank je

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
strandventers/strandverkopers van eten en pret


Explanation:
Nog een mogelijkheid. Succes

Adela Van Gils
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  neilgouw: strandventers
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stalletjes waar je eten en drinken en souvenirs kunt kopen


Explanation:
"food and fun vendor" is 1 begrip, het zijn stalletjes die niet alleen eten en drinken verkopen, maar ook dingen als vlaggetjes, t-shirts, sjaals, en andere souvenirs/memorabilia die gerelateerd zijn aan het evenement.

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bedankt

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: Je vertaling is prima maar ik denk toch dat het aparte stalletjes zijn.
4 hrs