KudoZ home » English to Dutch » Science

orphan donation

Dutch translation: eenmalige donatie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:orphan donation
Dutch translation:eenmalige donatie
Entered by: vixen

08:51 Mar 12, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Science / software program (database)
English term or phrase: orphan donation
Term used in the toolbar of a donor database.
Renate van den Bos
eenmalig
Explanation:
of 'opzichzelfstaand'
Deze termen kwamen in me op toen ik dacht aan de 'widows/orphans' in Word, wat losstaande regels bovenaan/onderaan de pagina zijn.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-12 09:20:13 (GMT)
--------------------------------------------------

ik bedoel natuurlijk \'eenmalige donatie\' - vixen
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
Dankje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1schenking aan wezen
Anneken
3 +1eenmalig
vixen


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
schenking aan wezen


Explanation:
Zonder verdere context is dit de eerste vertaling die bij me opkomt.

Hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes,

Anneken

Anneken
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karel Theys: lijkt me heel aanvaardbaar
6 mins

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
eenmalig


Explanation:
of 'opzichzelfstaand'
Deze termen kwamen in me op toen ik dacht aan de 'widows/orphans' in Word, wat losstaande regels bovenaan/onderaan de pagina zijn.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-12 09:20:13 (GMT)
--------------------------------------------------

ik bedoel natuurlijk \'eenmalige donatie\' - vixen

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1509
Grading comment
Dankje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cunninglinguist: Klinkt goed, mits de vraagsteller 'donateurs' bedoelt voor 'donor'.
5 mins