KudoZ home » English to Dutch » Science

measurements chains

Dutch translation: meetketens


18:55 May 22, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Science / meetinstrumenten
English term or phrase: measurements chains
The present procedure applies to the measurements chains defined as critical on the subject devices.

of ook nog:
The calibration control of the measurements chains specified in point 4 must be performed...
AAAmedical
Belgium
Dutch translation:meetketens
Explanation:
dit vond ik op een website.
Ik denk dat dit wel past in de context.
Good luck!
--Ann

Krachtopnemers en krachtmeetketens kunnen indien gewenst worden geleverd met een fabriekskalibratie of een DKD-kalibratie uitgevoerd in het DKD-kalibratie laboratorium 07801 van AST.
Selected response from:

Ann Bishop
United States
Grading comment
dank je, ook voor de referentie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4meetketen
Bart B. Van Bockstaele
4meetketensAnn Bishop


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
meetketens


Explanation:
dit vond ik op een website.
Ik denk dat dit wel past in de context.
Good luck!
--Ann

Krachtopnemers en krachtmeetketens kunnen indien gewenst worden geleverd met een fabriekskalibratie of een DKD-kalibratie uitgevoerd in het DKD-kalibratie laboratorium 07801 van AST.


    Reference: http://www.bienfaitwt.nl/f-cal.htm
Ann Bishop
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 155
Grading comment
dank je, ook voor de referentie

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
meetketen


Explanation:
Een meetketen is de reeks instrumenten of onderdelen daarvan die uiteindelijk tot de gewenste meetresultaten leiden.

Een meetketen kan dus uit een of meer toestellen bestaan, of zelfs uit een of meer afzonderlijke metingen.


    Reference: http://www.av-consulting.nl/TRILLING.htm
    Reference: http://www.student.rug.ac.be/vvn/Studenten/Minimum/epr1/
Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 231