KudoZ home » English to Dutch » Sports / Fitness / Recreation

bike style

Dutch translation: fietsstijl


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bike style
Dutch translation:fietsstijl
Entered by: Linda Flebus

15:28 Jul 22, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: bike style
Geen context. Vermoed dat het om een opschrift ergens in een pretpark gaat.
Linda Flebus
Belgium
fietsstijl
Explanation:
Ik zou het niet te ver gaan zoeken.
'Fiets-' als voorvoegsel (bvb. fiteskledij) kan ook, evenals het 'fietsen' als vrijetijdssector
Kijk ook naar: http://www.physics.buffalo.edu/whkinney/bikestyle/
Opgelet! Het is ook een merknaam : http://www.bikestyle.co.uk/
Selected response from:

Anthony Michils
Grading comment
Thanks
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5type fiets
pjau
3 +1fietsstijl
Anthony Michils


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
fietsstijl


Explanation:
Ik zou het niet te ver gaan zoeken.
'Fiets-' als voorvoegsel (bvb. fiteskledij) kan ook, evenals het 'fietsen' als vrijetijdssector
Kijk ook naar: http://www.physics.buffalo.edu/whkinney/bikestyle/
Opgelet! Het is ook een merknaam : http://www.bikestyle.co.uk/

Anthony Michils
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 7
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmariette: nu ook in nederland:http://www.bikestyle.nl/
1 day22 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
type fiets


Explanation:
zonder context is het maar een beetje raden, natuurlijk. "Model fiets" kan ook nog.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 26 mins (2005-07-22 20:55:21 GMT)
--------------------------------------------------

daar schiet me te binnen: het kan ook over motorfietsen gaan...

pjau
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof
7 mins
  -> thx!

agree  xxxKristel-P: Of soort fiets. Misschien kan je er kiezen op wat voor een gekke fiets je gaat rondrijden. Context is all!
33 mins
  -> thx!

agree  11thmuse
11 hrs
  -> thx!

agree  Saskia Steur
18 hrs
  -> thx!

agree  shineda
22 hrs
  -> thx!