KudoZ home » English to Dutch » Sports / Fitness / Recreation

fully equipped gymnasium with cardio suite

Dutch translation: volledig uitgeruste fitnessruimte met cardioapparatuur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fully equipped gymnasium with cardio suite
Dutch translation:volledig uitgeruste fitnessruimte met cardioapparatuur
Entered by: Iris70

15:29 Mar 3, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: fully equipped gymnasium with cardio suite
Gaat over de inrichting van een nog te realiseren Sport Park. De hele zin luidt: Fully equipped gymnasium with cardio suite and up to the minute equipment
Iris70
volledig uitgeruste fitnessruimte met cardioapparatuur
Explanation:
Lijkt me duidelijk.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-03 15:44:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Fully equiped geeft aan dat alles erop en eraan zit.
Gym wordt meestal vertaald als fitnessruimte.
Met cardio suite wordt alle apparatuur voor cardio-fitness bedoeld; het gaat hierbij om apparatuur zoals loopbanden, fietsen e.d. die het hart stimuleren om te werken. Dit in tegenstelling tot de apparaten die spierversterkend werken, zoals de diverse hef- en strekmarterwerktuigen. ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-03 15:45:38 (GMT)
--------------------------------------------------

marteLwertuigen natuurlijk!

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-03 15:45:47 (GMT)
--------------------------------------------------

marteLwerktuigen natuurlijk!
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
Bedankt, soms heb je gewoon even een bevestiging nodig!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10volledig uitgeruste fitnessruimte met cardioapparatuur
vixen
3allesbevattende fitnessruimte met voorzieninge voor cardio-training
ShirleyV


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
allesbevattende fitnessruimte met voorzieninge voor cardio-training


Explanation:
just off the top of my head...

ShirleyV
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
volledig uitgeruste fitnessruimte met cardioapparatuur


Explanation:
Lijkt me duidelijk.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-03 15:44:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Fully equiped geeft aan dat alles erop en eraan zit.
Gym wordt meestal vertaald als fitnessruimte.
Met cardio suite wordt alle apparatuur voor cardio-fitness bedoeld; het gaat hierbij om apparatuur zoals loopbanden, fietsen e.d. die het hart stimuleren om te werken. Dit in tegenstelling tot de apparaten die spierversterkend werken, zoals de diverse hef- en strekmarterwerktuigen. ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-03 15:45:38 (GMT)
--------------------------------------------------

marteLwertuigen natuurlijk!

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-03 15:45:47 (GMT)
--------------------------------------------------

marteLwerktuigen natuurlijk!

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bedankt, soms heb je gewoon even een bevestiging nodig!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacqueline van der Spek
1 min
  -> Bedankt Jacqueline

agree  Ballistic
1 hr
  -> Bedankt Ballistic

agree  Huijer
2 hrs
  -> Bedankt Liesbeth

agree  AllisonK
2 hrs
  -> Thanks, Allison

agree  Saskia Steur
4 hrs
  -> Bedankt Saskia

agree  Mirjam Bonne-Nollen
7 hrs

agree  Jan Willem van Dormolen
16 hrs

agree  Nadjezda Heymans
19 hrs
  -> Bedankt allemaal

agree  xxxNicolette Ri: maar misschien kan sportzaal ook
20 hrs
  -> In de context van cardioapparatuur is fitnessruimte beter.

agree  Marieke Brands
23 hrs