KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

wheeled traffic

Dutch translation: rijverkeer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wheeled traffic
Dutch translation:rijverkeer
Entered by: Karel Theys

09:32 Mar 1, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / bedrijfsvloeren
English term or phrase: wheeled traffic
abrasion resistance to pedestrian and wheeled traffic

Ik weet wel wat het betekent, maar vind geen vlotte vertaling
Karel Theys
aangedreven vervoersmiddelen
Explanation:
't is maar een ideetje...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-01 09:59:07 (GMT)
--------------------------------------------------

of gewoon rijverkeer
Selected response from:

Shayna Barby
Grading comment
Je suggestie (rijverkeer) heeft me op weg geholpen. Ik heb er uiteindelijk loop- en rijverkeer van gemaakt. De tekst gaat over de kwaliteiten van bedrijfsvloeren.
Hartelijk bedankt. Karel
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rollend verkeer/vervoer?solos
4fiets-, brommer en autoverkeer. Of gewoon 'wegverkeer'.
Nienke
4aangedreven vervoersmiddelenShayna Barby


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aangedreven vervoersmiddelen


Explanation:
't is maar een ideetje...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-01 09:59:07 (GMT)
--------------------------------------------------

of gewoon rijverkeer

Shayna Barby
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 99
Grading comment
Je suggestie (rijverkeer) heeft me op weg geholpen. Ik heb er uiteindelijk loop- en rijverkeer van gemaakt. De tekst gaat over de kwaliteiten van bedrijfsvloeren.
Hartelijk bedankt. Karel

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  solos: de aandrijving blijkt niet uit de tekst , alleen de wielen
3 mins

agree  BurakB
2 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rollend verkeer/vervoer?


Explanation:
ook maar een schamele poging ;-((

solos
PRO pts in pair: 2

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fiets-, brommer en autoverkeer. Of gewoon 'wegverkeer'.


Explanation:
Ze bedoelen natuurlijk alles wat wielen heeft, maar dat had je zelf vast ook wel begrepen.

Nienke
Germany
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 45