KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

cross tab report

Dutch translation: kruistabelrapport


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cross tab report
Dutch translation:kruistabelrapport
Entered by: Jacki

21:51 Mar 6, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: cross tab report
Ik heb niet zo veel context, behalve dat het om een programma voor faciliteitenbeheer gaat waarin je allerlei rapporten kunt genereren, waaronder een cross tab report.

Jacki
Jacki
Netherlands
kruistabelrapport
Explanation:
Afkomstig uit MS Project 2000. Korter alternatief: kruistabel.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-07 11:03:12 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dag Jacki,

Zo zie je maar weer: zelfs MS biedt wel eens de helpende hand!

-Joep-
Selected response from:

Joep Muijs
Netherlands
Grading comment
Bedankt Joep. Dat was ook mijn idee, maar ik kon het nergens terugvinden. Jacki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kruistabelrapport
Joep Muijs
2matrix-, kruis-,Joanna (Chris) Frehen


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
matrix-, kruis-,


Explanation:
Cross-tab cq matrix of kruistabellen; Conditioneel presentatie aansturen; Graphics op sub- en eindtotalen

Eventueel kun je de term ook handhaven. Microsoft vertaalt dit niet voor een pagina met uitleg over het programma Microsoft Visual FoxPro. Zie de tweede link.

"Met de Cross-Tab Wizard en de Graph Wizard kunnen fraaie analyses gemaakt worden. Ook de Query Wizard voldoet prima."


    Reference: http://www.hiscom.nl/nl/Cursus/cursusbeschrijvingen/Cursusse...
    Reference: http://www.tribute.nl/~spruit/mijnkiosk/pcm/dbms-2/foxpro.ht...
Joanna (Chris) Frehen
United Kingdom
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 10

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kruistabelrapport


Explanation:
Afkomstig uit MS Project 2000. Korter alternatief: kruistabel.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-07 11:03:12 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dag Jacki,

Zo zie je maar weer: zelfs MS biedt wel eens de helpende hand!

-Joep-

Joep Muijs
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 276
Grading comment
Bedankt Joep. Dat was ook mijn idee, maar ik kon het nergens terugvinden. Jacki