KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

out of bundle rate

Dutch translation: belbundel-tarief


09:23 Mar 14, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / Mobile telecommunication
English term or phrase: out of bundle rate
Out of bundle rate for SMS
Renate van den Bos
Dutch translation:belbundel-tarief
Explanation:
Het tarief dat geldt voor sms-berichten die worden verrekend met de belbundel.

Kan dit in de context?
Selected response from:

Chris Hopley
Netherlands
Grading comment
Dit past zeer goed in de context! Dankjewel maar weer!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4belbundel-tarief
Chris Hopley
4 -1tarief uit beltegoedcunninglinguist


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
belbundel-tarief


Explanation:
Het tarief dat geldt voor sms-berichten die worden verrekend met de belbundel.

Kan dit in de context?


    Reference: http://www.dutchtone.nl/particulier/maakkennis/produktenendi...
Chris Hopley
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in pair: 785
Grading comment
Dit past zeer goed in de context! Dankjewel maar weer!

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
tarief uit beltegoed


Explanation:
Belbundel is een term die specifiek door Dutchtone (prutstone)wordt gebruikt. Beltegoed is meer algemeen.

cunninglinguist
Netherlands
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Chris Hopley: Dutchtone is niet de enige (zoek eens met Google). Een belbundel is een van te voren ingekochte voorraad belminuten. Als je meer belt, betaal je gewoon bij via je maandelijkse nota. Beltegoed wordt alleen gebruikt in verband met prepaid, dus op=op.
11 mins