KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

fender liner

Dutch translation: bumper, stootrand


10:15 Mar 21, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / Instruction manual splash guard
English term or phrase: fender liner
"Pull fender liner away from sheet metal to expose J nut mounting locations"
Renate van den Bos
Dutch translation:bumper, stootrand
Explanation:
is eigenlijk de vertaling van fender, maar ik denk dat hier hetzelfde wordt bedoeld, tenzij het over een soort sierstrip gaat. Succes
Selected response from:

Martijn Naarding
Spain
Grading comment
Het ging inderdaad om een sierstrip, maar jouw antwoord heeft me daar wel bij geholpen!
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4spatscherm, spatbordJacques Wolse
4bumper, stootrand
Martijn Naarding


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bumper, stootrand


Explanation:
is eigenlijk de vertaling van fender, maar ik denk dat hier hetzelfde wordt bedoeld, tenzij het over een soort sierstrip gaat. Succes

Martijn Naarding
Spain
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 61
Grading comment
Het ging inderdaad om een sierstrip, maar jouw antwoord heeft me daar wel bij geholpen!
Bedankt!

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spatscherm, spatbord


Explanation:
'Fender' heeft in VS-spelling de betekenis van spatscherm of spatbord.
Lijkt me in de context passen (splash guard = spatlap).

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-21 11:24:15 (GMT)
--------------------------------------------------

Niet goed uit mijn doppen gekeken!
Er staat \'fender liner\'.
Dan wordt het binnenscherm of binnenspatscherm

Jacques Wolse
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 196