KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

heatshrink kit

Dutch translation: set krimpkousen in alle gebruikelijke maten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heatshrink kit containing all popular sizes
Dutch translation:set krimpkousen in alle gebruikelijke maten
Entered by: Elisabeth Ghysels

20:05 Apr 1, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: heatshrink kit
Heatshrink kit containing all popular sizes.
Mixed kit, adhesive and non-adhesive.
Jacques Wolse
set krimpkousen in alle gebruikelijke maten
Explanation:
Groeten,

Nikolaus
Selected response from:

Elisabeth Ghysels
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Krimpslangen-pakket
Marijke Mayer
4set krimpkousen in alle gebruikelijke maten
Elisabeth Ghysels
4warmtekrimpend pakket
joeky janusch
3krimpmoffenJan Verschoor


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
warmtekrimpend pakket


Explanation:
eventueel pakketje of doosje
Zie ref.


    Reference: http://www.elspec.com/productindex/Isoleren_index2.html
joeky janusch
Israel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 230

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
set krimpkousen in alle gebruikelijke maten


Explanation:
Groeten,

Nikolaus


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/
    Reference: http://www.elspec.com/Raychem/Raychem22.html
Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 149
Grading comment
Bedankt!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
krimpmoffen


Explanation:
set krimpmoffen met of zonder lijmlaag


    Reference: http://www.cellpack.nl/krimptechniek.html
Jan Verschoor
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 3

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Krimpslangen-pakket


Explanation:
Hallo Jacques, na lang zoeken in Google vond ik dan toch waar ik naar zocht in het Nederlands. Uit Polyolefin gefabriceerd en vaak als krimpfolie aangeduid en met hitte wordt gekrompen en zo aangepast, alsmede naar wens voorzien van lijmlaag voor 100% afdichting. In het Engels reeds een bekend begrip, wordt dit in de onderstaande Nederlandse referenties omschreven. Ook ben ik krimpkousjes tegengekomen bij onze zuiderburen.
Groetjes,
Marijke

http://www.rehau.nl/startpagina/site_slangen/menu_industries...
Krimp- en bekledingsslangen
Wanneer bescherming, optiek, grip, bundeling of isolatie vereist is of verbeterd moeten worden vindt u binnen het krimp- en bekledingsslangen-pakket van REHAU immer een juiste oplossing.

Geschuimde of geribde uitvoeringen, of zelfs metallic effecten zijn geen probleem. Voor de gewenste geometrie kunnen slangen met diverse langs- of dwarskrimpverhoudingen worden geleverd.

De REHAU krimpslangen zijn:

voor een bijzonder breed temperatuurs-bereik inzetbaar (-55 tot +175°C)
voor flexibele verbindingen, kniksteun of mechanische weerstandverhogende isolatie geschikt
zeer slijtvast
goed bestand tegen oplossingsmiddelen en chemicaliën
zeer effektief elektrisch isolerend
in halogeenvrije en vlamdovende uitvoeringen leverbaar
zeer weers- en UV-bestendig
naar wens voorzien van lijmlaag voor 100% afdichting
zeer goed 'vouwvrij' aan te brengen / te verleggen
in diverse krimpverhoudingen en wanddiktes verkrijgbaar
Materialen RAU-PVC, RAU-VPE & RAU PVDF-X
Afmetingen 0,6 tot 210 mm.
Krimpverhoudingen tot 4:1


http://www.polyfluor.nl/krimps.html
Krimpslangen

Programma

Krimpratio 4:1 / 2:1 / 1,3:1 / 1,6:1
Rechte (voorgesneden) lengten /haspel
Dual PTFE/FEP uitvoering
Naturel/ gepigmenteerd
ID 0,6 mm tot 4• voor het krimpen
Cleanroom produktie

Materialen
Naast PTFE, PFA, MFA en FEP ook Kynar (PVdF), Polyolefin, Viton en PET

Toepassingen
Voedingsindustrie / insectenbestrijding (lamp bescherming / huls)
Meet- en regeltechniek (sensoren)
Elektronica / kabelconfectie (isolatie / verbindingen)
Papierindustrie (walsrol bekleding)

Opties
UV-stop
Halogeen-vrij
Medical grade



Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624