KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

carrier neutral colocation services

Dutch translation: Aanbieder onafhankelijke co-locatie diensten


15:52 May 25, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: carrier neutral colocation services
Telia's wholly owned subsidiary, Telia International Carrier, provides IP, Capacity, Voice, Infrastructure services and carrier neutral colocation solutions
Anneken
Dutch translation:Aanbieder onafhankelijke co-locatie diensten
Explanation:
Carrier = (telecom)aanbieder van diensten op co-locatie
Selected response from:

Paula Molewijk
Netherlands
Grading comment
Bedankt Paula en Henk!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Aanbieder onafhankelijke co-locatie dienstenPaula Molewijk
4netwerkoperator-onafhankelijke co-locatiediensten
Henk Peelen


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
netwerkoperator-onafhankelijke co-locatiediensten


Explanation:
co-locatie wil zeggen: het onderbrengen van netwerkdienstleverancier en netwerkoperator in een pand. Biedt uiteraard praktische voordelen.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Aanbieder onafhankelijke co-locatie diensten


Explanation:
Carrier = (telecom)aanbieder van diensten op co-locatie

Paula Molewijk
Netherlands
PRO pts in pair: 9
Grading comment
Bedankt Paula en Henk!