KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

warmer

Dutch translation: warmhoudplaat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:warmer
Dutch translation:warmhoudplaat
Entered by: vixen

09:23 May 31, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / cookers
English term or phrase: warmer
(fornuis)

Press the Wok burner down slightly and, taking care not to damage the Wok burner electrode, slide the tray about 30mm to right to clear the locating brackets on the R H side. Lift tray slightly at the front and taking care not to stress the Warmer/lead junction, disconnect the leads to the Warmer neon and separate the leads at the piggybacks.
Shayna Barby
warmhoudplaat
Explanation:
Koken doet u in onze riante horecakeuken met professionele uitrusting: gasfornuis
met 10 grote pitten; 2 warmhoudplaten; oven; warmhoudkast; magnetron; grote ...
www.olmen.nl/_olmen/fvs25.htm

Het fornuis heeft een braadoven, een bakoven, een sudderoven en een warmhoudoven.
Bovendien heeft het fornuis een extra warmhoud/opdienplaat. ...
www.agaculimax.nl/fornuis.htm

Elke fornuis is namelijk opgebouwd uit een doordacht basisstramien van 400 x 400 mm, en kan worden uitgerust met verschillende open brandersystemen. Het Rosval-fornuissysteem biedt warmhoud-, kook-, grill-, en bakplaten, Bains Marie, friteuses, voor zowel elektra als gas. Ook Inductiesystemen behoren vanzelfsprekend tot de mogelijkheden.
http://www.rosval.nl/html/horeca/txt/algemeen.htm
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
Hartelijk dank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3warmhoudplaat
vixen
4verwarmings licht, VerwarmerTT&V


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
warmhoudplaat


Explanation:
Koken doet u in onze riante horecakeuken met professionele uitrusting: gasfornuis
met 10 grote pitten; 2 warmhoudplaten; oven; warmhoudkast; magnetron; grote ...
www.olmen.nl/_olmen/fvs25.htm

Het fornuis heeft een braadoven, een bakoven, een sudderoven en een warmhoudoven.
Bovendien heeft het fornuis een extra warmhoud/opdienplaat. ...
www.agaculimax.nl/fornuis.htm

Elke fornuis is namelijk opgebouwd uit een doordacht basisstramien van 400 x 400 mm, en kan worden uitgerust met verschillende open brandersystemen. Het Rosval-fornuissysteem biedt warmhoud-, kook-, grill-, en bakplaten, Bains Marie, friteuses, voor zowel elektra als gas. Ook Inductiesystemen behoren vanzelfsprekend tot de mogelijkheden.
http://www.rosval.nl/html/horeca/txt/algemeen.htm


vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1509
Grading comment
Hartelijk dank

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
1 hr

agree  Nienke
4 hrs

agree  Leo van Zanten
6 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
verwarmings licht, Verwarmer


Explanation:
Warmer is followed by Neon. Lijkt me dat het gaat om een verwarmings licht of misschien de term als de Verwarmer of Warmhouder vertalen?

Petra



TT&V
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 60