KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

bundled software

Dutch translation: softwarepakket


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bundled software
Dutch translation:softwarepakket
Entered by: Willemina Hagenauw

17:57 Jul 11, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: bundled software
Pictures that you may require from the bundled software. Is "softwarepakket" hier een goede oplossing?
Willemina Hagenauw
softwarepakket
Explanation:
inbegrepen in de prijs van de computer en meegeleverd.

Ja hoor!

HTH
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Bedankt!

Willemina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5softwarepakket
Evert DELOOF-SYS
4 +1gebundelde softwareKathleen Ferny
4software-bundel
Marijke Mayer
4bijgeleverde software
Chris Hopley


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
softwarepakket


Explanation:
inbegrepen in de prijs van de computer en meegeleverd.

Ja hoor!

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706
Grading comment
Bedankt!

Willemina

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gebundelde software


Explanation:
Dit wordt blijkbaar ook gebruikt. Een heleboel hits op google.



Kathleen Ferny
Belgium
Native speaker of: English
PRO pts in pair: 33

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edward Vreeburg: dit is de goede oplossing
2 days20 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bijgeleverde software


Explanation:
Bijgeleverde softwarebundel, bijgeleverde software en voorgeïnstalleerde software zie je soms ook.

Chris Hopley
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in pair: 785

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
software-bundel


Explanation:
Apple brengt nieuwe iMac-reeks op de markt
... een cd-rw-speler met sleuf in drie van de vier modellen, meer geheugen, een grotere
harde schijf, een voor de Europese markt superinteressante software-bundel ...
www.apple.com/benl/pr/press/mwnyimac.html - 15k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624