KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

digital camera driver

Dutch translation: stuurprogramma voor digitale camera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:digital camera driver
Dutch translation:stuurprogramma voor digitale camera
Entered by: Linda Ferwerda

13:47 Jul 13, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: digital camera driver
Kan ik dit met (be)sturingsprogramma vertalen? Ik heb niet veel context. Het is uit een handleiding en de enige volledige zin is: Installing Digital Camera Driver.

Bedankt!
Willemina Hagenauw
stuurprogramma voor digitale camera
Explanation:
Hallo Willemina,

Volgens mij kun je het zo vertalen. Ik ben het een paar weken geleden ook in een tekst tegengekomen en heb het zo vertaald. Niet dat dat betekent dat het goed is:-)

Succes!

Linda
Selected response from:

Linda Ferwerda
Grading comment
Bedankt Linda!

Willemina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stuurprogrammaKarel Theys
4stuurprogramma voor digitale cameraLinda Ferwerda


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stuurprogramma voor digitale camera


Explanation:
Hallo Willemina,

Volgens mij kun je het zo vertalen. Ik ben het een paar weken geleden ook in een tekst tegengekomen en heb het zo vertaald. Niet dat dat betekent dat het goed is:-)

Succes!

Linda

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715
Grading comment
Bedankt Linda!

Willemina

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stuurprogramma


Explanation:
Ik zou een onderscheid maken tussen besturingsprogramma (zoals Windows) en een stuurprogramma, om randapparatuur aan te drijven. Maar driver mag ook, denk ik.



Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 207