KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

requirement for order

Dutch translation: bestelspecificaties


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:requirement for order
Dutch translation:bestelspecificaties
Entered by: Leo te Braake | dutCHem

07:50 Aug 22, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: requirement for order
All non-critical materials will be inspected for shipping damage, requirements for order, quantity, visual inspection for product defects and any requirement required by customer.
Renate van den Bos
bestelspecificaties
Explanation:
Hiermee wordt de totale kwaliteit van de orderuitlevering bedoeld, ook de niet-fysieke onderdelen daarvan. Te denken valt aan leveren binnen het gevraagde tijdvenster, compleetheid van documentatie etc etc.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-22 19:28:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Toch nog een letterlijke referentie, hier in een spel-situatie (simulatie?): www.lathrope.com/treveri/orders.htm
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Bedankt! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1bestelspecificaties
Leo te Braake | dutCHem
4Bestek
Jos Essers
1Bestellingsvereisten?
Ariser


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Bestellingsvereisten?


Explanation:
Bestellingsvereisten? Letterlijke vertaling.

Ariser
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 132

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bestelspecificaties


Explanation:
Hiermee wordt de totale kwaliteit van de orderuitlevering bedoeld, ook de niet-fysieke onderdelen daarvan. Te denken valt aan leveren binnen het gevraagde tijdvenster, compleetheid van documentatie etc etc.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-22 19:28:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Toch nog een letterlijke referentie, hier in een spel-situatie (simulatie?): www.lathrope.com/treveri/orders.htm

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316
Grading comment
Bedankt! Renate

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: Of misschien bestellingspecificaties.
8 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bestek


Explanation:
Volgens mij gaat het hier om ingangscontrole van goederen alvorens verder verwerkt of geassembleerd wordt.
In dit geval worden de ingekomen artikelen bekeken of zij aan de eisen voor verdere verwerking voldoen oftewel- in bestek vallen - binnen specificatie zijn .

Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185