KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

buffer underrun error

Dutch translation: Fout: buffer te snel leeg


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:buffer underrun error
Dutch translation:Fout: buffer te snel leeg
Entered by: Leo te Braake | dutCHem

17:54 Aug 26, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / help files pc
English term or phrase: buffer underrun error
Help files pc
buffer-underrunfout??

Urgent.

Thanks in advance
--Ann
Ann Bishop
United States
Fout: buffer te snel leeg
Explanation:
In de praktijk zie je dit soort termen vaak onvertaald. Misschien wel verstandiger...
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Bedankt!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Fout: te weinig bufferruimte.Toiny Van der Putte-Rademakers
3 +1Fout: buffer te snel leeg
Leo te Braake | dutCHem
2FOUT - te weinig voorraad
Jos Essers


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Fout: buffer te snel leeg


Explanation:
In de praktijk zie je dit soort termen vaak onvertaald. Misschien wel verstandiger...

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316
Grading comment
Bedankt!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  itshow: het gaat hier wellicht om zo'n cd brander. in dat geval betekent het inderdaad dat een buffer leegraakte. Buffer onderloop fout.
20 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
FOUT - te weinig voorraad


Explanation:
Te weinig voorraad (geheugen??,modemsnelheid???) fout

Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Fout: te weinig bufferruimte.


Explanation:
Zo noemen mijn beide zoons dit probleem. Beide zijn natuurkundestudent en werken dag en nacht met hun pc.

Toiny Van der Putte-Rademakers
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 143

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: Ik heb mijn puntten ten onrechte verdiend geloof ik...
6 days
  -> Het is altijd gemakkelijker een vertaling te vinden als er al andere oplossingen zijn. Bedankt Leo.