KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

styrene-tight

Dutch translation: styreendicht


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:styrene-tight
Dutch translation:styreendicht
Entered by: Henk Peelen

13:19 Oct 24, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: styrene-tight
The liner is styrene-tight, with an inner and outer protective foil.
Kaat
styreendicht
Explanation:
of:
dicht voor styreen
ondoordringbaar voor styreen
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1styreendicht
Henk Peelen
4styrene vast - geschikt voor styrene
Jos Essers


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
styreendicht


Explanation:
of:
dicht voor styreen
ondoordringbaar voor styreen


Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem
33 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
styrene vast - geschikt voor styrene


Explanation:
De verpakking is styrene-vast ( geschikt voor) met een beschermende folie aan binnen en buitenkant.

Met styrene bedoelen ze de stof styrene monomeer, maar volgens mij in vaste (polymeers vorm, verpakt in de betreffende liners, welke van allerhande materiaal gemaakt kunnen zijn, tot inclusief glas


Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Leo te Braake | dutCHem: uit de context volgt absoluut niet dat POLYstyreen bedoeld wordt. bovendoen kun je dat veilig in een papieren zak verzenden!
32 mins
  -> Met je eens Leo, uit de context blijkt eigenlijk niets!