KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

ongoing error

Dutch translation: actuele fouten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ongoing error
Dutch translation:actuele fouten
Entered by: Leo te Braake | dutCHem

12:45 Oct 28, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: ongoing error
Hiermee wordt onderscheid gemaakt tussen fouten die zijn voorgevallen in een systeem (van een machine) en fouten die op dit moment voorvallen (ongoing error). Is hier een Nederlandse term voor?
Renate van den Bos
actuele fouten
Explanation:
ook:
* huidige fouten
* Momentane fouten

ipv fouten ook bij mij storingen mogelijk
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Bedankt! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2steeds terugkerende (repeterende) fouten/storingen
Jos Essers
4actuele fouten
Leo te Braake | dutCHem
4voortdurend optredende fouten
Henk Peelen


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
voortdurend optredende fouten


Explanation:
zou ik zeggen, maar misschien bedoelen ze meer zoals jij zegt "actuele fouten"

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
steeds terugkerende (repeterende) fouten/storingen


Explanation:
repeterende fouten
dezelfde fouten

voor fouten kan uiteraard ook ''storingen'' gelezen worden.

Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
12 mins

agree  Linda Ferwerda
6 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
actuele fouten


Explanation:
ook:
* huidige fouten
* Momentane fouten

ipv fouten ook bij mij storingen mogelijk

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316
Grading comment
Bedankt! Renate