KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

quick release case tool

Dutch translation: snelsluiting van het filterhuis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:quick release case tool
Dutch translation:snelsluiting van het filterhuis
Entered by: Sonia Bloch

12:25 Jan 2, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / milking equipment
English term or phrase: quick release case tool
part of flowfilter milking equipment
Sonia Bloch
snelsluiting van het filterhuis
Explanation:
het is erg kennelijk een onderdeel. dan hebben we het in het nederlands niet over een snelle opening, maar over een snelsluiting...
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4snelsluiting van het filterhuis
Leo te Braake | dutCHem
4een snelle melkafvoer (knop o.i.d.)xxxSophia Berka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een snelle melkafvoer (knop o.i.d.)


Explanation:
een instrument of knop, handle o.i.d. waarmee de melk snel wordt vrijgelaten

in eurodicautom iets gevonden, bijv.
http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
gaat over ander onderwerp trouwens, maar helpt wel bij het vertalen :)

xxxSophia Berka
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
snelsluiting van het filterhuis


Explanation:
het is erg kennelijk een onderdeel. dan hebben we het in het nederlands niet over een snelle opening, maar over een snelsluiting...

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316
Grading comment
bedankt!