KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

Extract

Dutch translation: uithalen


09:24 Mar 26, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering / HiFi
English term or phrase: Extract
When our design engineers develop a new source product the goal is always to extract as much information from the 'recording' as possible.
Nadjezda Heymans
Dutch translation:uithalen
Explanation:
... is het altijd de bedoeling om zoveel mogelijk informatie uit de opgetekende informatie te halen.

hopelijk heb je hier wat aan.
Selected response from:

Kathleen Ferny
Belgium
Grading comment
Bedankt.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7uithalenKathleen Ferny
4ontlenen aan
Henk Peelen


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
uithalen


Explanation:
... is het altijd de bedoeling om zoveel mogelijk informatie uit de opgetekende informatie te halen.

hopelijk heb je hier wat aan.

Kathleen Ferny
Belgium
Native speaker of: English
PRO pts in pair: 33
Grading comment
Bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacki: recording is hier echter gewoon 'opname' lijkt me
1 min
  -> dat is inderdaad goed mogelijk...

agree  Henk Peelen
8 mins

agree  Jacqueline van der Spek
23 mins

agree  Leo te Braake | dutCHem
5 hrs

agree  Antoinette vH: te verkrijgen uit, te destilleren uit
6 hrs

agree  Tina Vonhof
8 hrs

agree  Linda Ferwerda
10 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ontlenen aan


Explanation:
als het wat technischer moet klinken

.. zo veel mogelijk informatie aan de opname te ontlenen

... er voor te zorgen dat de opname zo veel mogelijk informatie/gegevens oplevert

... er voor te zorgen dat de opname een maximum aan informatie/gegevens oplevert

... er voor te zorgen dat de opname resulteert in een maximum aan informatie/gegevens


Wanneer onze ontwerptechnici een nieuw bronproducte ontwikkelen, is het altijd de bedoeling dat de opname ons een maximum aan informatie/gegevens verstrekt


Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150