KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

in surface specialities

Dutch translation: innovatieve, technisch hoogwaardige producten in speciale oppervlaktetechnieken


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:technically innovative products in surface specialities for flexible films and coating resins
Dutch translation:innovatieve, technisch hoogwaardige producten in speciale oppervlaktetechnieken
Entered by: Henk Peelen

06:07 Apr 4, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: in surface specialities
Na een slapeloze nacht is alle inspiratie opgebruikt. Kan iemand me verder helpen.

Het gaat om de beschrijving van de actieviteiten van een Chemisch bedrijf:

XXXXX is committed to pharmaceuticals, as well as to technically innovative products in surface specialities for flexible films and coating resins
AAAmedical
Belgium
innovatieve, technisch hoogwaardige producten in speciale oppervlaktetechnieken
Explanation:
innovatieve, technisch hoogwaardige producten voor speciale oppervlaktebehandelingen (elastische films/lagen en coatingharsen)


is in ieder geval al wat
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
bedankt Henk
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1innovatieve, technisch hoogwaardige producten in speciale oppervlaktetechnieken
Henk Peelen
4lang, 3-ledig antwoord!
Leo te Braake | dutCHem
4oppervlaktebehandeling
Peter Steenbergen


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
innovatieve, technisch hoogwaardige producten in speciale oppervlaktetechnieken


Explanation:
innovatieve, technisch hoogwaardige producten voor speciale oppervlaktebehandelingen (elastische films/lagen en coatingharsen)


is in ieder geval al wat

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
bedankt Henk

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marc Kuypers
2 hrs

neutral  Leo te Braake | dutCHem: het is een mooie tekst, maar komt niet overeen met wat er staat.
2 days6 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oppervlaktebehandeling


Explanation:
XXX legt zich niet alleen toe op famaceuticals, maar ook op technisch innovatieve producten voor oppervlaktebehandeling met films en coatingharsen.

Peter Steenbergen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SIOE DARTANA: spellingserror:pharmaceuticals
4 hrs
  -> Natuurlijk, niet nagedacht!

disagree  Leo te Braake | dutCHem: Het gaat om oppervlakken VAN films, niet om -behandeling MET films.
2 days3 hrs

2 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lang, 3-ledig antwoord!


Explanation:
ZZZ is actief op het gebied van pharmaceutische producten, maar eveneens van technisch vernieuwende producten op het gebied van flexibele filmoppervlakken en van harsen vor de lak-industrie.

Er mogen misschien wat komma's weg, en een paar keer "van", maar het moet herkenbaar gaan om drie product/marktcombinaties.
Ik herken in de laatste twee wel chemisch-technisch gesproken erg verwante productgroepen.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316