KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

super torque/super scooper

Dutch translation: super trekmachine met graaffunctie


23:34 May 25, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: super torque/super scooper
How many trucks do you have ?

One, she's our four ton, super torque, a double action super scooper.
De Facto
Dutch translation:super trekmachine met graaffunctie
Explanation:
Hoi Sandra,
Lijkt me dat je dat beter bondig kunt vertalen dan dat je iets cre-eert waar niemand iets van begrijpt. Er zijn 3 pagina's met diverse trekmachines dus dat is wel een bestaand woord.

Nieuws : Indrukwekkende machines met volledig nieuwe technologie ...
... . . . . .25% méér Brandstofverbruik on vergelijking met sommige concurrenten
:. . . . ... . . . . .nu 500 uur Halfautomatische graaffunctie :. . . . ...
www.ecrane-usa.com/news/2002/2002-09-18.html - 16k

BMWT - Moet een machinist op een graafmachine met hijsfunctie in ...
BMWT - Veel gestelde vragen. Moet een machinist op een graafmachine
met hijsfunctie in het bezit zijn van een hijsbewijs. In het ...
www.bmwt.nl/faq/algemeen/hijs.html - 5k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

JLG hoogwerkers - graafmachines voor grondverzet - heftrucks - ...
Bezoek onze website als u een graafmachine voor grondverzet, een hoogwerker,
een heftruck of een schaarlift zoekt. Gunco is invoerder van JLG. ...
www.gunco.be/ - 3k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Dank je, Marijke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2super trekmachine met graaffunctie
Marijke Mayer
3super trekker/super skimmerBenny Raemaekers


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
super trekker/super skimmer


Explanation:
-

Benny Raemaekers
Belgium
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 102

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
super trekmachine met graaffunctie


Explanation:
Hoi Sandra,
Lijkt me dat je dat beter bondig kunt vertalen dan dat je iets cre-eert waar niemand iets van begrijpt. Er zijn 3 pagina's met diverse trekmachines dus dat is wel een bestaand woord.

Nieuws : Indrukwekkende machines met volledig nieuwe technologie ...
... . . . . .25% méér Brandstofverbruik on vergelijking met sommige concurrenten
:. . . . ... . . . . .nu 500 uur Halfautomatische graaffunctie :. . . . ...
www.ecrane-usa.com/news/2002/2002-09-18.html - 16k

BMWT - Moet een machinist op een graafmachine met hijsfunctie in ...
BMWT - Veel gestelde vragen. Moet een machinist op een graafmachine
met hijsfunctie in het bezit zijn van een hijsbewijs. In het ...
www.bmwt.nl/faq/algemeen/hijs.html - 5k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

JLG hoogwerkers - graafmachines voor grondverzet - heftrucks - ...
Bezoek onze website als u een graafmachine voor grondverzet, een hoogwerker,
een heftruck of een schaarlift zoekt. Gunco is invoerder van JLG. ...
www.gunco.be/ - 3k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624
Grading comment
Dank je, Marijke!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: Ik denk dat het super hoge koppel er in verwerkt moet worden
3 hrs
  -> Goede opmerking, maar ik weet toevallig dat dit voor een ondertiteling is, dus dan wordt het snel teveel.

agree  SIOE DARTANA: magnifieke vertaling vind ik
1 day17 hrs