KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

stamping(s)

Dutch translation: stampproduct


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stamping(s)
Dutch translation:stampproduct
Entered by: joeky janusch

10:16 Jul 9, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: stamping(s)
geen context. Ik hebn een hele lijst met losse begrippen
joeky janusch
Israel
stampproduct; stansproduct; stempeling
Explanation:
Hoi Joeky,

De woordenlijst van Angelfire geeft de volgende vertalingen voor stamping:
stampproduct; stansproduct; stempeling

http://www.angelfire.com/ca/vlietstra/s.html

Ik hoop dat je er iets mee kunt.

Selected response from:

Ellemiek Drucker
Grading comment
Ik heb veel aan de door jou gegeven website. Hartelijk dank. You are an ANGEL!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3frankeerkostenxxxGeoZoo
2stampproduct; stansproduct; stempeling
Ellemiek Drucker


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
stampproduct; stansproduct; stempeling


Explanation:
Hoi Joeky,

De woordenlijst van Angelfire geeft de volgende vertalingen voor stamping:
stampproduct; stansproduct; stempeling

http://www.angelfire.com/ca/vlietstra/s.html

Ik hoop dat je er iets mee kunt.



Ellemiek Drucker
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 57
Grading comment
Ik heb veel aan de door jou gegeven website. Hartelijk dank. You are an ANGEL!!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
frankeerkosten


Explanation:
Bij EuroDicAutom vond ik ook nog deze vertaling voor 'stamping'.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-09 20:16:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Bij Babylom.com vond ik : frankering , afstempeling

xxxGeoZoo
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 29