KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

raiser

Dutch translation: stijgbuis


17:21 Jul 9, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: raiser
Heeft iets te maken met stoom, generator en boiler
joeky janusch
Israel
Dutch translation:stijgbuis
Explanation:
dit is de vertaling voor RISER.
Google naar steam riser en je krijgt eenhoop referenties.
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Wel, dit is niet het antwoord, maar ik moet toch wat, dus 1 punt voor de moeite.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stijgbuis
Leo te Braake | dutCHem
2heffer
Henk Peelen


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
heffer


Explanation:
een poging
raise = heffen
dikke vandalen:
heffer = (papierindustrie) man die het papier heft

Of heeft dat er niets mee te maken?

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stijgbuis


Explanation:
dit is de vertaling voor RISER.
Google naar steam riser en je krijgt eenhoop referenties.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316
Grading comment
Wel, dit is niet het antwoord, maar ik moet toch wat, dus 1 punt voor de moeite.