KudoZ home » English to Dutch » Textiles / Clothing / Fashion

warm backed woven fabric

Dutch translation: warm gevoerd weefsel


15:12 Aug 27, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / buitenkleding
English term or phrase: warm backed woven fabric
Wat wordt er bedoeld met 'warm backed woven fabric'?

Is dat een geweven stof met een achterkant die er met behulp van hitte op aangebracht wordt?
Harmen Rijks
United Kingdom
Dutch translation:warm gevoerd weefsel
Explanation:
Of iets dergelijks.
Selected response from:

Elma de Jong
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1warm gevoerd weefsel
Elma de Jong
4warm gelamineerde geweven stof
Tina Vonhof


Discussion entries: 2





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
warm gevoerd weefsel


Explanation:
Of iets dergelijks.

Elma de Jong
Spain
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: exact :-)
1 hr
  -> Dank je Leo!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
warm gelamineerde geweven stof


Explanation:
Een gelamineerde stof heeft een voering die er met lijm of een andere procedure op vastgemaakt is en bestaat dus uit 2 (of meer) lagen.



    Reference: http://www.newedition.nl/index.php?prod_ID=61&info=more
    Reference: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=561
Tina Vonhof
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 15