KudoZ home » English to Estonian » Food & Drink

veterinary number

Estonian translation: veterinaarsertifikaat


20:33 Aug 23, 2002
English to Estonian translations [PRO]
Food & Drink / food
English term or phrase: veterinary number
Each party that is part of the logistical chain should apply for a veterinary number and hence be subject to an inspection of the veterinary services. "
aivo roos
Estonia
Estonian translation:veterinaarsertifikaat
Explanation:
Tere,

veterinaarsertifikaat - loomadel või loomsetel saadustel haigustekitajate puudumist tõendav rahvusvaheliselt tunnustatud dokument, mida väljastab eksportiva riigi vastav veterinaarasutus.

Kui aega on, võiks üle küsida Veterinaar- ja Toiduametist. Nemad peaksid igal juhul kindlalt teadma.

Lugupidamisega

Mari Hiiemäe
Selected response from:

Hiiemae
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3veterinaarsertifikaatHiiemae
1veterinaarnumber
leff


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
veterinaarnumber


Explanation:
just quess :-)

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
veterinaarsertifikaat


Explanation:
Tere,

veterinaarsertifikaat - loomadel või loomsetel saadustel haigustekitajate puudumist tõendav rahvusvaheliselt tunnustatud dokument, mida väljastab eksportiva riigi vastav veterinaarasutus.

Kui aega on, võiks üle küsida Veterinaar- ja Toiduametist. Nemad peaksid igal juhul kindlalt teadma.

Lugupidamisega

Mari Hiiemäe


Hiiemae
Works in field
Native speaker of: Estonian
PRO pts in category: 3