KudoZ home » English to Estonian » Law/Patents

i.a.

Estonian translation: inter alia = muuhulgas


21:24 Aug 7, 2002
English to Estonian translations [PRO]
Law/Patents / EU matters
English term or phrase: i.a.
EFTA experts participate in the working group structure
of the European Commission, where i.a. the preparation of new legislation takes place.
aivo roos
Estonia
Estonian translation:inter alia = muuhulgas
Explanation:
Tere,

kasutan mitmeid lühendite andmebaase. Allpool on 2 näidet.
Teine aadress on küll saksakeelne, aga otsib lühendeid ka teistest keeltest.

Edu tõlkimisel

Mari Hiiemäe
terra@comtrade.ee
Selected response from:

Hiiemae
Grading comment
tänan! parimat, aivo roos
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3muude asjade hulgasAndres Lepp
5inter alia = muuhulgasHiiemae


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
muude asjade hulgas


Explanation:
lad. inter alia = among other things, muude asjade hulgas, muuhulgas

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-08 09:05:42 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

tore ja kasulik link see www.acronymfinder.com, aga i.a. kohta ei ole seal poolt sõnagi. Selliste jaoks on abiks ikka mõni Webster vms.

Andres Lepp
Estonia
Native speaker of: Native in EstonianEstonian
PRO pts in pair: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meeli Kuura
5 mins

agree  rkt: Rainer Kuutma
39 mins

agree  Palmyra
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
inter alia = muuhulgas


Explanation:
Tere,

kasutan mitmeid lühendite andmebaase. Allpool on 2 näidet.
Teine aadress on küll saksakeelne, aga otsib lühendeid ka teistest keeltest.

Edu tõlkimisel

Mari Hiiemäe
terra@comtrade.ee



    Reference: http://www.acronymfinder.com
    Reference: http://www.abkuerzungen.de
Hiiemae
Native speaker of: Estonian
PRO pts in pair: 25
Grading comment
tänan! parimat, aivo roos