KudoZ home » English to Estonian » Law/Patents

host nation

Estonian translation: Vastuõtja-riik/ vastu võttev riik


15:44 Aug 21, 2002
English to Estonian translations [PRO]
Law/Patents / NATO
English term or phrase: host nation
THE PROVISION OF HOST NATION SUPPORT FOR THE EXECUTION OF NATO OPERATIONS
aivo roos
Estonia
Estonian translation:Vastuõtja-riik/ vastu võttev riik
Explanation:
Arvan, et sõltuvalt kontekstist võiks kasutada mõlemat.
Selected response from:

Kersti Skovgaard
Estonia
Grading comment
VM kohaselt on see "vastuvõttev riik".
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Vastuõtja-riik/ vastu võttev riik
Kersti Skovgaard
4võõrustav riik või võõrustajariik
Littover


  

Answers


1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
võõrustav riik või võõrustajariik


Explanation:
provision of host nation support -

toimimine võõrustava riigina
või toimimine võõrustajariigina

Veidi lohisev, aga mis teha.
Arvuti alal on host tihtipeale host, aga hostrahvas või hostriik kõlaks liiga jõhkralt.

Littover
PRO pts in pair: 8
Grading comment
sain VMst lõpuks teada, et HN on "vastuvõttev riik". tänan,
The asker has declined this answer
Comment: sain VMst lõpuks teada, et HN on "vastuvõttev riik". tänan,

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vastuõtja-riik/ vastu võttev riik


Explanation:
Arvan, et sõltuvalt kontekstist võiks kasutada mõlemat.

Kersti Skovgaard
Estonia
Native speaker of: Native in EstonianEstonian
PRO pts in pair: 96
Grading comment
VM kohaselt on see "vastuvõttev riik".