KudoZ home » English to Finnish » Advertising / Public Relations

doctor assy

Finnish translation: varaosalajitelma


08:51 Jul 3, 2008
English to Finnish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: doctor assy
Suodatinyksikön varaosaluettelosta. Onko tuttu?
Heinrich Pesch
Finland
Finnish translation:varaosalajitelma
Explanation:
Tälaista termiä käytetään kun huoltomiehelle kerätään setti vähän kaikkea kulutus- ja varaosanippeliä mitä todennäköisesti tarvitaan.
Normaalisti käytetään termiä
varaosalajitelma
Selected response from:

Skipper1
Grading comment
Ehdotus kuulostaa sopivalta. Valitettavasti asiakas ei vastannut mun tiedusteluun, otan siis tämän. Kiitos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4varaosalajitelmaSkipper1
4kaavinkokoonpano
Erkki Pekkinen
1tohtorikoeasennelma
Edipro Finland


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
tohtorikoeasennelma


Explanation:
Mahdoton sanoa suoraan ilman kontekstia: joku viite voi löytyä tältä linjalta: doctor solution tohtorinliuos; lyijyplumbiittiliuos, johon on sekoitettu rikkikukkaa. doctor test, doctor treatment tohtorin koe; bensiiniin sekoitetaan tohtorinliuosta, jolloin bensiinissä mahd. oleva rikki muodostaa lyijysulfidia ... (M.O.T. Enteka 4.0) Tekniikassa on paljon näitä "doctoreita", mm. painotekniikassa sekä doctor että ductor on käytössä.

Edipro Finland
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kaavinkokoonpano


Explanation:
kaavinkokoonpano

Erkki Pekkinen
Finland
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
varaosalajitelma


Explanation:
Tälaista termiä käytetään kun huoltomiehelle kerätään setti vähän kaikkea kulutus- ja varaosanippeliä mitä todennäköisesti tarvitaan.
Normaalisti käytetään termiä
varaosalajitelma

Skipper1
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ehdotus kuulostaa sopivalta. Valitettavasti asiakas ei vastannut mun tiedusteluun, otan siis tämän. Kiitos!