KudoZ home » English to Finnish » Business/Commerce (general)

Value proposition

Finnish translation: arvolupaus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Value proposition
Finnish translation:arvolupaus
Entered by: FinLinguistics

14:55 Jun 30, 2007
English to Finnish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Value proposition
eismerkki: "..and presenting BBB:s value proposition to the end user". BBB on siis yritys, jonka tuotteita jälleenmyyjä myy loppuasiakkaille. Saksaksi löysin muutaman käännöksen, mutta en saa niistä mitään sopivaa johdettua.
FinLinguistics
Austria
arvolupaus
Explanation:
Marjutin ehdottamaa "arvoväittämää" käytetään, mutta enemmän kuitenkin "arvolupausta" - valinta riippunee siitä haluaako yritys sitoutua asiaan "lupaamalla" vaiko ei.
Selected response from:

xxxPeeGee
Finland
Grading comment
Valitsin tämän, kun se lupaus ainakin minun tekstissä kuulosti paremmalta kuin väittämä. Kiitos kaikille avusta ja kommenteista!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1arvolupausxxxPeeGee
4 +2arvoväittämäxxxAlfa Trans


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
value proposition
arvoväittämä


Explanation:
.


    Reference: http://www.kuntait.fi/intermin/hankkeet/kuntait/home.nsf/fil...
xxxAlfa Trans
Specializes in field
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 84

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxfinntranslat: aivan oikein.
3 hrs
  -> Kiitos, Jouni!

agree  Jussi Rosti
5 hrs
  -> Kiitos, Jussi!

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
value proposition
arvolupaus


Explanation:
Marjutin ehdottamaa "arvoväittämää" käytetään, mutta enemmän kuitenkin "arvolupausta" - valinta riippunee siitä haluaako yritys sitoutua asiaan "lupaamalla" vaiko ei.

xxxPeeGee
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Valitsin tämän, kun se lupaus ainakin minun tekstissä kuulosti paremmalta kuin väittämä. Kiitos kaikille avusta ja kommenteista!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAlfa Trans: Lupaus täyttää arvotyhjiön arvoinnovaatioilla, voi tätä sanahelinää jolla markkinointiväki yrittää saada meitä ostajia vakuuttuneiksi...
4 days