KudoZ home » English to Finnish » Chemistry; Chem Sci/Eng

solder bloom

Finnish translation: juotejäte tai ylimääräinen juoteaine


08:18 Mar 19, 2007
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / MSDS-phrases
English term or phrase: solder bloom
Coolant system cleaner for removing silicate gel, oil contamination and solder bloom.
Sanna Klaukka
Finnish translation:juotejäte tai ylimääräinen juoteaine
Explanation:
eli kysymys on siitä kun juotellaan asioita ja jäljelle jää ylimääräistä metallia/juoteainetta juotteen ympärille
Selected response from:

xxxfinntranslat
Finland
Grading comment
Kiitos paljon, tästä on todella hyötyä!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5juotejäte tai ylimääräinen juoteainexxxfinntranslat
4Hapettunut juotosaineTopi Kuusinen


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
juotejäte tai ylimääräinen juoteaine


Explanation:
eli kysymys on siitä kun juotellaan asioita ja jäljelle jää ylimääräistä metallia/juoteainetta juotteen ympärille

xxxfinntranslat
Finland
Meets criteria
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Kiitos paljon, tästä on todella hyötyä!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Hapettunut juotosaine


Explanation:
Kyseessä on huonon tai vanhentuneen jäähdytysnesteen aiheuttama juotosaineen hapettuminen, joka tuottaa "hapettumakukkasia" juotosaineeseen.


    Reference: http://www.radiatorinfo.com/solderbloom.html
Topi Kuusinen
Meets criteria
Native speaker of: Native in FinnishFinnish