KudoZ home » English to Finnish » Computers: Software

test hook

Finnish translation: testikoukku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:test hook
Finnish translation:testikoukku
Entered by: Taija Hyvönen

15:35 Feb 16, 2009
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: test hook
Kontekstia on niukasti. Esiintyy tällaisessa lauseessa:
"Install or uninstall display languages (test hook active)"
Pauliina Kauppila
testikoukku
Explanation:
Alan ihmisten itsensä käyttämä vakiintumaton termi.
Selected response from:

Taija Hyvönen
Finland
Grading comment
Kiitos!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5testikoukku
Taija Hyvönen
2testiKristina Thorne
Summary of reference entries provided
testikoukku
Taija Hyvönen

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
testi


Explanation:
Voisi olla pelkkä testi, katso viitteet (valitettavasti linkitys ei onnistunut).

ftp://cs.joensuu.fi/pub/Theses/2008_MSc_Makkonen_Jussi.pdf

www.cs.helsinki.fi/group/koskelo/dokumentit/testaussuunnite...


Kristina Thorne
France
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in FinnishFinnish
Notes to answerer
Asker: I had considered testi/testaus, but I had hoped that might be a more accurate equivalent. Perhaps there isn't.

Asker: Kiitos vastauksestasi, Kristina.


1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
testikoukku


Explanation:
Alan ihmisten itsensä käyttämä vakiintumaton termi.

Taija Hyvönen
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Kiitos!




Reference comments


1 day22 hrs
Reference: testikoukku

Reference information:
En tohdi tarjota tätä vastaukseksi, mutta varmistin ohjelmoijalähteestä, että kehittäjät ja testaajat itse kutsuvat näitä testikoukuiksi. Lähteeni uskoo, ettei mitään virallisempaa nimitystä ole vakiintunut.

Taija Hyvönen
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 3
Note to reference poster
Asker: No minunkin teki mieleni kääntää tämä testikoukuksi, mutta en kuitenkaan uskaltanut, koska en löytänyt mitään tätä tukevaa referenssiä. :) - Tarjoa vain tätä vastaukseksi, niin myönnän pisteet sinulle.