KudoZ home » English to Finnish » Economics

employee engagement survey

Finnish translation: työntekijän sitoutumista kartoittava kysely


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:employee engagement survey
Finnish translation:työntekijän sitoutumista kartoittava kysely
Entered by: Kristina Thorne

08:28 Mar 11, 2004
English to Finnish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: employee engagement survey
En keksi hyvää ilmaisutapaa. Kaikki apu erittäin tervetullutta!
Kristina Thorne
France
työntekijän sitoutumista kartoittava kysely
Explanation:
Selittävä käännös, mutta on kyllä vähän pitkä.
Selected response from:

Elina Helkiö
Finland
Grading comment
Käytän tätä. Suuret kiitokset!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2työntekijän sitoutumista kartoittava kyselyElina Helkiö
3työntekijöiden sitoutumiskyselyJari Herrgård


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
työntekijän sitoutumista kartoittava kysely


Explanation:
Selittävä käännös, mutta on kyllä vähän pitkä.

Elina Helkiö
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Käytän tätä. Suuret kiitokset!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Melina Kajander: Pitkähkö kyllä, mutta itse valitsisin tämän väärinkäsitysten välttämiseksi
1 hr

agree  erhirvo
3 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
työntekijöiden sitoutumiskysely


Explanation:
Hieman muokattu ja lyhyempi versio ensimmäisestä vastauksesta.

Jari Herrgård
Finland
Specializes in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish, Native in SwedishSwedish