KudoZ home » English to Finnish » Engineering (general)

games card coat

Finnish translation: pelikortin pinnoite


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:games card coat
Finnish translation:pelikortin pinnoite
Entered by: Sami Mills Seppälä

07:26 Apr 1, 2007
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: games card coat
Pinnoitukseen liittyvä termi.
FinLinguistics
Austria
pelikortin pinnoite
Explanation:
Onko tämäkin yksinään luettelossa ilman sen kummempaa kontekstia?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-01 09:58:25 GMT)
--------------------------------------------------

Sen verran vielä, että pelikorteista käytetään brittilässä tavallisesti termiä "playing cards", joten en ole varma, viittaako "games card" samaan asiaan.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-04-01 10:30:53 GMT)
--------------------------------------------------

"Game card" voisi toki viitata pelikonsolin (esim. Nintendo DS) pelikorttiin (eli muistikorttiin), mutta ilman kontekstia tämäkin on pelkkä arvaus.
Selected response from:

Sami Mills Seppälä
United Kingdom
Grading comment
Kiitos kaikille!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3pelikortin pinnoite
Sami Mills Seppälä
4pelikortin kuosixxxfinntranslat


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pelikortin kuosi


Explanation:
:o)

xxxfinntranslat
Finland
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 34

4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
pelikortin pinnoite


Explanation:
Onko tämäkin yksinään luettelossa ilman sen kummempaa kontekstia?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-01 09:58:25 GMT)
--------------------------------------------------

Sen verran vielä, että pelikorteista käytetään brittilässä tavallisesti termiä "playing cards", joten en ole varma, viittaako "games card" samaan asiaan.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-04-01 10:30:53 GMT)
--------------------------------------------------

"Game card" voisi toki viitata pelikonsolin (esim. Nintendo DS) pelikorttiin (eli muistikorttiin), mutta ilman kontekstia tämäkin on pelkkä arvaus.

Sami Mills Seppälä
United Kingdom
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Kiitos kaikille!
Notes to answerer
Asker: Hei Sami, eipä tosiaan paljon kontekstiä löydy, tuo pelikortti kuulostaa ihmeelliseltä mutta en olekaan mikään tekniikan ihmelapsi.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jari Vesterinen: tämä viittaa nimenomaan pelikortin pinnoitteeseen, sellaiseen muovikalvoon, joka tekee korteista liukkaanpuoleisia (korttien käsittelyn parantamiseksi). Niissä on semmoisia pieniä huokosia jotka auttavat ilman kerääntymistä kortin pinnalle.
4 hrs
  -> Kiitos tarkennuksesta, Jari!

agree  xxxAlfa Trans
5 hrs
  -> Kiitos, Marju!

agree  Kjelle
23 hrs