KudoZ home » English to Finnish » Food & Drink

clipstrip

Finnish translation: clipstrip-(myynti)nauha


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clipstrip
Finnish translation:clipstrip-(myynti)nauha
Entered by: xxxfinntranslat

05:48 Oct 25, 2007
English to Finnish translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: clipstrip
Pakkausvaihtoehto: 12 Bags Clipstrip
Jussi Rosti
Finland
clipstrip-(myynti)nauha
Explanation:
Kyseessä on suomessakin myytävä "myyntinauha", jossa tuotteet ovat esillä kaupassa lomittain kiinni nauhassa. Katsoppas vaikka joskus paikallisella essolla kuinka wunderbaumeja myydään ;)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2007-10-26 10:26:45 GMT)
--------------------------------------------------

Lisää tietoa näistä saa katsomalla esim tätä hakua:
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=clipstrip&btnG=Etsi k...

Uskoisin, että clipstripillä tarkoitetaan tätä, eikä jonkun suomalaisen edustamaa pientä pussinsulkijamerkkiä.
Selected response from:

xxxfinntranslat
Finland
Grading comment
Jep, tästä siinä on kysymys. Myydään pusseja roikkuvassa nauhassa. Kiitos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4clipstrip-(myynti)nauhaxxxfinntranslat
4Clipstrip-sulkijaxxxAlfa Trans


Discussion entries: 1





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Clipstrip-sulkija


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2007-10-25 06:17:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ipeka.com/pdf/clipstripplus.pdf

xxxAlfa Trans
Works in field
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Epäilen, että tässä ei ole kysymys siitä. Kun pakkauksia on 12, ja vaihtoehto on "display", joten mulle tuli enemmän mieleen nämä clipstripit: http://images.google.fi/images?hl=fi&q=clipstrip&btnG=Etsi+kuvia&gbv=2

Asker: Ts. olen suurin piirtein varma siitä, että näistä pussinauhoista on kysymys. Mutta en tiedä suomenkielistä termiä.


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
clipstrip-(myynti)nauha


Explanation:
Kyseessä on suomessakin myytävä "myyntinauha", jossa tuotteet ovat esillä kaupassa lomittain kiinni nauhassa. Katsoppas vaikka joskus paikallisella essolla kuinka wunderbaumeja myydään ;)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2007-10-26 10:26:45 GMT)
--------------------------------------------------

Lisää tietoa näistä saa katsomalla esim tätä hakua:
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=clipstrip&btnG=Etsi k...

Uskoisin, että clipstripillä tarkoitetaan tätä, eikä jonkun suomalaisen edustamaa pientä pussinsulkijamerkkiä.

xxxfinntranslat
Finland
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Jep, tästä siinä on kysymys. Myydään pusseja roikkuvassa nauhassa. Kiitos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxAlfa Trans: Kysehän on pakkausvaihtoehdosta eikä näytteillepanosta tai myynnistä.../Vikahan ei ole sinun, vastaus on oikea, mutta kysymys väärä : )
9 hrs
  -> kts. lisäselvitys.