KudoZ home » English to Finnish » Food & Drink

display

Finnish translation: myyntilaatikko/teline


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:display
Finnish translation:myyntilaatikko/teline
Entered by: xxxfinntranslat

05:49 Oct 25, 2007
English to Finnish translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: display
Pakkausvaihtoehto: 12 Bags Display
Jussi Rosti
Finland
myyntilaatikko/teline
Explanation:
Eikös se jussi muista englanninkielen tunnilta mitään ;) Display:lla tarkoitetaan esim vaikka keräilykorttien myyntilaatikkoa jossa kansi nostetaan ylös ja siihen kirjoitetaan hinta näytille.

Ohessa kuvia näistä sales displaysta.
Selected response from:

xxxfinntranslat
Finland
Grading comment
Juuri näin. Kiitos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5myyntilaatikko/telinexxxfinntranslat
1näyte(pussi)Kjelle


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
näyte(pussi)


Explanation:
kun ei tunne taustaa..

Kjelle
Specializes in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
myyntilaatikko/teline


Explanation:
Eikös se jussi muista englanninkielen tunnilta mitään ;) Display:lla tarkoitetaan esim vaikka keräilykorttien myyntilaatikkoa jossa kansi nostetaan ylös ja siihen kirjoitetaan hinta näytille.

Ohessa kuvia näistä sales displaysta.


    Reference: http://images.google.fi/images?hl=fi&q=sales+display&btnG=Et...
xxxfinntranslat
Finland
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Juuri näin. Kiitos!