KudoZ home » English to Finnish » Furniture / Household Appliances

Sure pointer end

Finnish translation: asennon oikean kohdistuksen varmistavat lovet


08:43 Mar 9, 2008
English to Finnish translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: Sure pointer end
Kyseessä samainen pyykinpesukoneen manuaali. Tämä on koneen pesuohjelmanappulan ominaisuus....
freccia
Finnish translation:asennon oikean kohdistuksen varmistavat lovet
Explanation:
veikkaan, että tämä on synonyymi sille toiselle
Selected response from:

Jussi Rosti
Finland
Grading comment
Kiitos paljon avusta!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1asennon oikean kohdistuksen varmistavat lovet
Jussi Rosti
2varma osoitussuuntaTimo Lehtilä


  

Answers


23 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sure pointer end
varma osoitussuunta


Explanation:
Tämä tuntuisi liittyvän tuohon seuraavaan kysymykseesi koskien ilmaisua "Unambiguous tactile orientation cue", johon jo vastasinkin.

Kiertimissähän on yleensä sen keskeltä poikki kulkeva ripa, josta siihen tartutaan ja josta sitä kierretään haluttuun asentoon. Usein tässä rivassa ei ole mitään, mistä tunnistaisi, kummassa päässä on tuo osoitin, joka yleensä on vain piirto kiertimen kehällä.

Tässä kiertimessä kuvittelisin olevan "unambiguous tactile orientation cue", eli kiertimen tartuntaripa on siten muotoiltu, että sormissaan tuntee "sure pointer end"in.

Tuo minun esittämäni käännös on aivan hakuammuntaa. Pitäisi tietää, missä kontekstissa ilmaisu esiintyy, ja muun muassa sen, onko sitä käytetty terminomaisesti vai vain jossain lauseyhteydessä, jossa sen voi kääntää funtionaalisesti.

Timo Lehtilä
Finland
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 4

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sure pointer end
asennon oikean kohdistuksen varmistavat lovet


Explanation:
veikkaan, että tämä on synonyymi sille toiselle

Jussi Rosti
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Kiitos paljon avusta!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxfinntranslat: aivan.
3 hrs
  -> Kiitos, Jouni!