KudoZ home » English to Finnish » Furniture / Household Appliances

umbraco key

Finnish translation: kuusiokoloavain


08:19 Apr 23, 2008
English to Finnish translations [PRO]
Furniture / Household Appliances / vaatekaappi
English term or phrase: umbraco key
Luulen, että kysessä on sellainen vehje, jonka saa aina IKEA-huonekalujen mukana ruuvien kiinnittämiseksi. Mutta mikä sen nimi on suomeksi?
tradu
Italy
Finnish translation:kuusiokoloavain
Explanation:
Outo termi, mutta näyttäisi olevan kuusiokoloavain kuvahaun perusteella.
Selected response from:

xxxMervi Laiho
Finland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4kuusiokoloavainxxxMervi Laiho
4kulma-avainSalla Williams


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kulma-avain


Explanation:
Tällä nimellä niitä saa ainakin ostaa rautakaupoista.

Salla Williams
Specializes in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
kuusiokoloavain


Explanation:
Outo termi, mutta näyttäisi olevan kuusiokoloavain kuvahaun perusteella.

xxxMervi Laiho
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jussi Rosti
40 mins

agree  Jarkko Latvala
4 hrs

agree  xxxAlfa Trans: tuttu vehje : )
7 hrs

agree  xxxVille Kilkku: Tämähän se. Lähdetermi lienee typo sanasta Unbraco, joka puolestaan on ruuvi- ja avainvalmistaja
9 hrs