KudoZ home » English to Finnish » Marketing / Market Research

Unique Selling Proposition

Finnish translation: ainutlaatuinen myyntiväittämä


15:46 Apr 4, 2007
English to Finnish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / training
English term or phrase: Unique Selling Proposition
Tämä on USP, en tiedä tarkkaa termiä.
Riitta Law
United Kingdom
Finnish translation:ainutlaatuinen myyntiväittämä
Explanation:
Googlella löytyi tämmöinen.

www.cs.helsinki.fi/u/eahyvone/courses/ohli/opro02/menestyst...
www.valt.helsinki.fi/staff/aberg/vj06kuudes.ppt


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-04-04 16:08:15 GMT)
--------------------------------------------------

Googlella löytyi myös "ainutlaatuinen myyntiargumentti" mutta myyntiväittämä tuntui selvästi yleisemmin käytetyltä. Siksi ehdotin sitä.
Selected response from:

Sami Mills Seppälä
United Kingdom
Grading comment
Kiitos

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ainutlaatuinen myyntiväittämä
Sami Mills Seppälä
5Tarjous, josta et voi kieltäytyä.xxxfinntranslat
4ainutlaatuinen myyntiargumenttiIrja Frank
2Tarjous, josta ei voi kieltäytyä
Erkki Pekkinen


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
unique selling proposition
Tarjous, josta ei voi kieltäytyä


Explanation:
My suggestion

Erkki Pekkinen
Finland
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
unique selling proposition
ainutlaatuinen myyntiargumentti


Explanation:
hieman sananmukaisempi, ks. myös
ec.europa.eu/enterprise/entrepreneurship/financing/docs/basel_2_toolkit/suomi_toolkit.pdf

Irja Frank
Native speaker of: Native in FinnishFinnish

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
unique selling proposition
Tarjous, josta et voi kieltäytyä.


Explanation:
näinhän se sanotaan.

xxxfinntranslat
Finland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
unique selling proposition
ainutlaatuinen myyntiväittämä


Explanation:
Googlella löytyi tämmöinen.

www.cs.helsinki.fi/u/eahyvone/courses/ohli/opro02/menestyst...
www.valt.helsinki.fi/staff/aberg/vj06kuudes.ppt


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-04-04 16:08:15 GMT)
--------------------------------------------------

Googlella löytyi myös "ainutlaatuinen myyntiargumentti" mutta myyntiväittämä tuntui selvästi yleisemmin käytetyltä. Siksi ehdotin sitä.

Sami Mills Seppälä
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Kiitos

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jussi Rosti
35 mins

agree  xxxAlfa Trans
5 days