KudoZ home » English to Finnish » Mechanics / Mech Engineering

standard pinned

Finnish translation: standardikiinnitys


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:standard pinned
Finnish translation:standardikiinnitys
Entered by: Eeva Lilley

10:44 Jul 14, 2008
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / excavator buckets
English term or phrase: standard pinned
Kaivurin kauhasta on kyse, ja se on 'standard pinned'. Olisin hyvin kiitollinen suomennusehdotuksista!
Eeva Lilley
United Kingdom
standardikiinnitys
Explanation:
ehdotus
Selected response from:

Jussi Rosti
Finland
Grading comment
Kiitos, kuulostaa sopivalta!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3standardikiinnitys
Jussi Rosti
3vakio lukitusmekanismi
TimoK


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vakio lukitusmekanismi


Explanation:
Uskoisin, että "pinned" viittaa "pin" sanaan. Se on teräskalikka, joka toimii sokkana, kun kauha kiinnitetään kaivurin varteen. Oletan, että "Standard pinned" voi viitata myös muunlaiseen lukitusmekanismiin.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-07-14 12:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

Tässä vielä yksi linkki: http://www.osha.gov/dts/shib/shib072205a.html


    Reference: http://seattle.kijiji.com/c-For-sale-Equipment-tools-Cat-Cat...
    Reference: http://www.gjerstad.fi/luiskakauhat.html
TimoK
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
standardikiinnitys


Explanation:
ehdotus

Jussi Rosti
Finland
Specializes in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 45
Grading comment
Kiitos, kuulostaa sopivalta!