KudoZ home » English to Finnish » Medical

masking agent

Finnish translation: peiteaine


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:masking agent
Finnish translation:peiteaine
Entered by: Anu Piipponen

06:25 Mar 24, 2003
English to Finnish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: masking agent
Tämä on lääkevalmisteen aineosa. Aiemmin olen törmännyt sanaan "taste masking agent" ja oletan, että tällä yritettäisiin viitata samaan.
Anu Piipponen
peiteaine
Explanation:
Muistan tämän tulleen joskus vastaan dopingin yhteydessä. Tarkistamaton!
Selected response from:

Annira Silver
Grading comment
Kiitos, samansuuntaista ajattelin itsekin. Joskus vain tulee uskonpuute, kun kehittelee termejä omassa päässään.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1peiteaine
Annira Silver
3peiteaine
Annira Silver


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
peiteaine


Explanation:
Muistan tämän tulleen joskus vastaan dopingin yhteydessä. Tarkistamaton!

Annira Silver
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in pair: 74
Grading comment
Kiitos, samansuuntaista ajattelin itsekin. Joskus vain tulee uskonpuute, kun kehittelee termejä omassa päässään.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Minna Wood MITI (Purring CAT Ltd.): näin minäkin sen ymmärtäisin, ehkä se peittää jonkin epämiellyttävän maun tässä sinun tapauksessasi
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
peiteaine


Explanation:
Muistan tämän tulleen joskus vastaan dopingin yhteydessä. Tarkistamaton!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 10:18:31 (GMT)
--------------------------------------------------

Hups!

Annira Silver
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in pair: 74