KudoZ home » English to Finnish » Other

Making it happen

Finnish translation: saa aikaan


12:21 Nov 7, 2007
English to Finnish translations [PRO]
Marketing - Other
English term or phrase: Making it happen
Tämä on osa jakelufirman logoa ja pitäisi keksiä tuohon joku osuva suomenkielinen käännös. Elikkä just joku "kyllä onnistuu" -henkinen juttu mitä muut ei ole vielä käyttäny.

Mä olen miettiny tässä nyt päivän verran mitä siihen keksisi, mutta en ole oikein tyytyväinen omiin ideoihini, joten jos teillä jollakin tulee joku hieno idea mieleen niin sellaisia otetaan mielellään vastaan. :)
Setti Mulari
New Zealand
Finnish translation:saa aikaan
Explanation:
en tiedä onko tää hyvä...
Selected response from:

Jussi Rosti
Finland
Grading comment
Kiitos kaikille vastaajille - tätä käytin tällä kertaa.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Meiltä se käy!Eeva Lilley
4(me) pannaan toimeksiTimo Lehtilä
3Meillä tapahtuu!OjM
3Meihin voit luottaa!Jarkko Latvala
2 +1saa aikaan
Jussi Rosti
3toteutamme sen!Kjelle


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
making it happen
toteutamme sen!


Explanation:
...sinulle...
medium

Kjelle
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 4

5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
making it happen
saa aikaan


Explanation:
en tiedä onko tää hyvä...


Jussi Rosti
Finland
Works in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 39
Grading comment
Kiitos kaikille vastaajille - tätä käytin tällä kertaa.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAlfa Trans: Sulla on tosi nasta kuva!
5 days
  -> Kiitos, mukava että tykkäät :)

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
making it happen
(me) pannaan toimeksi


Explanation:
Yksi lausuma, joka näin ensi hätään tuli mieleen. 'Me pannaan toimeksi' on itsekehuisempi, pelkkä 'pannaan toimeksi' on yhteistyöhenkisempi = tehdään se yhdessä.



Timo Lehtilä
Finland
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 15

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
making it happen
Meiltä se käy!


Explanation:
Tämä tuli ensimmäiseksi mieleen.

Eeva Lilley
United Kingdom
Native speaker of: Native in FinnishFinnish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Niina Lahokoski: Tämä on aika hyvä, tai vähän muunneltuna "Meiltä se onnistuu!"
20 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
making it happen
Meihin voit luottaa!


Explanation:
Miltä tuo kuulostaisi sloganina? Tässä ikään kuin mennään luottamuksen kautta ideaan, että jakelu hoituu varmasti. Tosin varmaankin tätäkin on jossain jo käytetty...

Jarkko Latvala
Finland
Native speaker of: Finnish

2 days8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
making it happen
Meillä tapahtuu!


Explanation:
Ehkä jotain tällaista? Uskoisin että ei ole käytössä mutta on kuitenkin ytimekäs sinänsä.

OjM
Finland
Works in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish