KudoZ home » English to Finnish » Printing & Publishing

shuttle feeder

Finnish translation: liitteen syöttäjä


05:13 Apr 1, 2008
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: shuttle feeder
Osa sisäänpistolinjaa lehtiliitteiden jakelussa sanoma- tai aikakauslehteen. Valmistaja Müller-Martini
Heinrich Pesch
Finland
Finnish translation:liitteen syöttäjä
Explanation:
Mielestäni liitteen syöttäjä kuvaa hyvin, mitä tehdään ja millä tehdään.
Selected response from:

Skipper1
Grading comment
Laitoin liitteiden syöttölaite. Sitä käytettiin jossain netissä olivissa ohjeessa.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4liitteen syöttäjäSkipper1
3syöstävän tunnustelija
Jussi Rosti


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shuttle feeler
syöstävän tunnustelija


Explanation:
Epäilen kirjoitusvirhettä, po. shuttle feeler.

Jussi Rosti
Finland
Works in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Feeder se on, eli syöttölaite. Saksaksi Schiebeanleger.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
liitteen syöttäjä


Explanation:
Mielestäni liitteen syöttäjä kuvaa hyvin, mitä tehdään ja millä tehdään.

Skipper1
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Laitoin liitteiden syöttölaite. Sitä käytettiin jossain netissä olivissa ohjeessa.