KudoZ home » English to Finnish » Tech/Engineering

fibre pulp suspension

Finnish translation: kuitumassasulppu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fibre pulp suspension
Finnish translation:kuitumassasulppu
Entered by: xxxRiikka P

10:37 Mar 1, 2002
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering / Paper/pulp
English term or phrase: fibre pulp suspension
Pulp industry, I need an exact phrase.
xxxRiikka P
kuitumassasulppu
Explanation:
Hei,

Tavallisesti käytetään ilmaisua massasulppu, mutta voihan se kuitu-sanakin mukana olla.
Pulp voi tarkoittaa sekä kemiallista massaa = sellu tai mekaanista massaa (Mechanical pulp)eli hierrettä tai kuumahierrettä eli TMP
Selected response from:

Markku
Finland
Grading comment
Kiitos avusta!
Riikka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kuitumassasulppuMarkku
4sulppu
Edipro Finland


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kuitumassasulppu


Explanation:
Hei,

Tavallisesti käytetään ilmaisua massasulppu, mutta voihan se kuitu-sanakin mukana olla.
Pulp voi tarkoittaa sekä kemiallista massaa = sellu tai mekaanista massaa (Mechanical pulp)eli hierrettä tai kuumahierrettä eli TMP

Markku
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in pair: 50
Grading comment
Kiitos avusta!
Riikka

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Desmond O'Rourke
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sulppu


Explanation:

pelkkä sulppu riittänee, kun se sisältää kaikki hierretyypit...



Edipro Finland
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in pair: 37