KudoZ home » English to Georgian » IT (Information Technology)

default password

Georgian translation: საწყისი პაროლი / ნაგულისხმევი პაროლი


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:default password
Georgian translation:საწყისი პაროლი / ნაგულისხმევი პაროლი
Entered by: Maya Gorgoshidze

19:01 Feb 17, 2009
English to Georgian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: default password
thanks
Elene P.
Georgia
საწყისი პაროლი / ნაგულისხმევი პაროლი
Explanation:
"საწყისი პაროლი" ან "ნაგულისხმევი პაროლი"

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2009-02-18 08:51:32 GMT)
--------------------------------------------------

მაგალითი:

პროგრამაზე, სისტემაზე, საიტზე, ინტერნეტ–რესურსზე, მონაცემთა ბაზაზე, ან სხვა პროგრამული უზრუნველყოფის წვდომაზე დადებული საწყისი ან ნაგულისხმევი პაროლი, რომლის შეცვლა ან მოხსნა, როგორც წესი (მაგრამ არა აუცილებლად ყოვლეთვის) შესაძლებელია. აგრეთვე ზოგჯერ შეგიძლიათ პაროლის დადება რაიმე პროგრამულ სისტემაზე, რომელსაც თავიდან არა აქვს პაროლი.
Selected response from:

Maya Gorgoshidze
Georgia
Grading comment
მადლობა
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2საწყისი პაროლი / ნაგულისხმევი პაროლი
Maya Gorgoshidze
3ძირითადი პაროლიIrinaGM


Discussion entries: 2





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ძირითადი პაროლი


Explanation:
ლაპარაკია იმ პაროლზე, რომელიც კომპიუტერს ან აპარატს მოყვება წარმოებიდან და რომელსაც მოგვიანებით ხშირად ცვლის ხოლმე მომხმარებელი.

IrinaGM
United States
Works in field
Native speaker of: Georgian

48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
საწყისი პაროლი / ნაგულისხმევი პაროლი


Explanation:
"საწყისი პაროლი" ან "ნაგულისხმევი პაროლი"

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2009-02-18 08:51:32 GMT)
--------------------------------------------------

მაგალითი:

პროგრამაზე, სისტემაზე, საიტზე, ინტერნეტ–რესურსზე, მონაცემთა ბაზაზე, ან სხვა პროგრამული უზრუნველყოფის წვდომაზე დადებული საწყისი ან ნაგულისხმევი პაროლი, რომლის შეცვლა ან მოხსნა, როგორც წესი (მაგრამ არა აუცილებლად ყოვლეთვის) შესაძლებელია. აგრეთვე ზოგჯერ შეგიძლიათ პაროლის დადება რაიმე პროგრამულ სისტემაზე, რომელსაც თავიდან არა აქვს პაროლი.

Maya Gorgoshidze
Georgia
Specializes in field
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 27
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
მადლობა

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  manana: პროგრამაში ჩადებული პაროლი
1 hr
  -> მადლობა, მანანა :)

agree  IrinaGM: ხო, საწყისი პაროლი ჯობია, მე რუსულიდან მქონდა პირდაპირ ნათარგმნი :-)
1 day17 hrs
  -> მადლობა, ირინა :) default–სთვის (თუ პარამეტრზეა საუბარი და არა პროცესზე) მიღებული ტერმინია "ნაგულისხმევი", მაგრამ ზოგჯერ მე "საწყისს" ვიყენებ, თუ უფრო კარგად ჯდება კონტექსტში, განსაკუთრებით კი "ქარხნულის" მნიშვნელობითაა ნახმარი.